مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-07اقتصادي

بازتاب پروژه تحقیقاتی پژوهشگر گیلانی در سایت جهانی دام های جهان


سایت جهانی معرفی دام های جهان به بازتاب پروژه تحقیقاتی حامد کیومرثی، پژوهشگر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان پرداخت.

- ایسنا/گیلان سایت جهانی معرفی دام های جهان به بازتاب پروژه تحقیقاتی حامد کیومرثی، پژوهشگر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت جهانی معرفی دام با معرفی روش های موثر در بررسی خصوصیات لاشه و ارزیابی توان تولیدی دام ها به پروژه تحقیقاتی دکتر حامد کیومرثی در این زمینه پرداخت.

بر اساس سایت جهانی دام که در کشور آمریکا قرار دارد، حامد کیومرثی روش جدیدی را به منظور تخمین رابطه بین مولفه کیفیت و کمیت لاشه در بره های تالشی بررسی کرده است که با توجه به نتایج می توان نتیجه گرفت که این نژاد پتانسیل بالایی برای استفاده از نسبت های بالاتر سطوح انرژی و پروتیین برای به دست آوردن بهترین عملکرد رشد دارد.

حامد کیومرثی، پژوهشگر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا به سابقه بسیار دور دامپروری در گیلان اشاره کرد و گفت: گیلان با توجه به شرایط اقلیمی موجود در آن، مستعد دامپروری است اما برای بهبود وضعیت دامپروری و تبدیل استان گیلان به یک استان پیشرو به استفاده ار روش های نوین کشاورزی نیازمندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب پروژه تحقیقاتی پژوهشگر گیلانی در سایت جهانی دام های جهان

بازتاب پروژه تحقیقاتی پژوهشگر گیلانی در سایت جهانی دام های جهان